Organizaciona kultura
Organizaciona kultura predstavlja sistem vrednosti, verovanja i pretpostavki, koje su zaposleni razvili i usvojili kroz zajedničko iskustvo, koje opredeljuje njihovo mišljenje i ponašanje. Tri najznačajnije dimenzije organizacione kulture jesu:
- stabilnost
- timska orijentacija
- inovativnost
Organizaciona kultura pruža zaposlenima osećaj pripadnosti određenom sistemu vrednosti i daje im osećaj identiteta, dok ujedno jača norme ponašanja i osećaj važnosti vizije i misije organizacije.
Organizaciona kultura se menja pod uticajem:
- akvizicija i integracija
- promene radne snage
- planiranih organizacionih promena
Ukoliko želite da podstaknete etičke principe i podržite inovaciju organizacione kulture ili želite da uvedete nove organizacione vrednosti i redefinišite postojeće ili jednostavno želite da pošaljete pravu poruku zaposlenima vezano za viziju, misiju, strategiju i ciljeve organizacije, budite sigurni da nas kontaktirate već danas. U ponudi naših usluga, posebno mesto zauzima ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH (SATISFACTION AND ENGAGEMENT SURVEY).
“Bez obzira šta odlučite, najvažnije je da počnete.”
Anonimni autor