EAGLE-smart-mobilni-ljudski-resursi

Organizaciona kultura

Organizaciona kultura predstavlja sistem vrednosti, verovanja i pretpostavki, koje su zaposleni razvili i usvojili kroz zajedničko iskustvo, koje opredeljuje njihovo mišljenje i ponašanje. Tri najznačajnije dimenzije organizacione kulture jesu:

  • stabilnost
  • timska orijentacija
  • inovativnost

Organizaciona kultura pruža zaposlenima osećaj pripadnosti određenom sistemu vrednosti i daje im osećaj identiteta, dok ujedno jača norme ponašanja i osećaj važnosti vizije i misije organizacije.

Organizaciona kultura se menja pod uticajem:

  • akvizicija i integracija
  • promene radne snage
  • planiranih organizacionih promena

Ukoliko želite da podstaknete etičke principe i podržite inovaciju organizacione kulture ili želite da uvedete nove organizacione vrednosti i redefinišite postojeće ili jednostavno želite da pošaljete pravu poruku zaposlenima vezano za viziju, misiju, strategiju i ciljeve organizacije, budite sigurni da nas kontaktirate već danas. U ponudi naših usluga, posebno mesto zauzima ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH (SATISFACTION AND ENGAGEMENT SURVEY).

EAGLE smart trening izvršenje i kontrola projekta

“Bez obzira šta odlučite, najvažnije je da počnete.”
Anonimni autor

KONTAKTIRAJTE NAS