Razvoj korisničke službe
Naši iskusni i stručni konsultanti, sa višegodišnjim iskustvom upravljanja i rada u korisničkim službama (Call/Contact Center) mogu Vas u svakom trenutku uspešno podržati kod:
- osnivanja i uspostavljanja rada korisničke službe (Call Centra)
- izbora Call Centar softvera i definisanja i implementacije osnovnih funkcionalnosti
- regrutacije, selekcije i obuke Agenata (Operatera)
- definisanja ključnih indikatora uspešnosti (KPI) i nivoa pružene usluge (SL)
- treninga Agenata (Operatera) za prijem dolaznih (inbound) i kreiranje odlaznih (outbound) poziva
- uspešnog pozicioniranja Call Centra, kao profitabilnog centra i pretvaranja servisnih u prodajne pozive (S2S)
- izrade i implementacije Procedura na nivou Call Centra
„Sposobnost organizacije da kontinuirano stiče
nova znanja i brzo prevede stečena znanja u akciju jeste jedina
vrhunska poslovna konkurentna prednost.“
Jack Welch