Gordana Panajotović, PCC ICF
Gordana Panajotović je profesionalni sertifikovani kouč (Professional Certified Coach), član ICF (International Coach Federation), NLP Trainer (akreditovan od strane Međunarodne NLP asocijacije IA-NLP iz Švajcarske i Međunarodne asocijacije NLP instituta IN-NLP iz Nemačke) i Customer Excellence Consultant sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti selekcije i profesionalnog razvoja zaposlenih i značajnom ekspertizom u oblasti unapređenja komunikacionih i prezentacionih veština, timskog rada i prodajnih veština – direktno i putem Korisničke službe (Call Center/Contact Center). Specijalizovana je za razvojne programe za srednji i top menadžment, kao i projekte transformacije i unapređenja organizacione kulture i osnaživanja kompanijskih vrednosti na svim nivoima.
Pored toga, Gordana je sertifikovana za primenu CEB SHL – Gartner psihometrijskih alata (profila ličnosti i testova sposobnosti sa primenom u poslovnom okruženju), fasilitaciju ACDC (centara za procenu i razvoj zaposlenih), sertifikovani je Project Manager i Microsoft Office Specialist Master Instructor.
Gordana poseduje više od 22 godine radnog iskustva, od čega 20 godina na menadžerskim i liderskim pozicijama, poput: Managing Director – ITJobs (HR konsalting, selekcija i razvoj zaposlenih), Customer Services Director – UNIQA osiguranje (Direktor sektora za brigu o klijentima sa timom od 50 zaposlenih), Training Manager – Savezni zavod za informatiku i Learning Business Partner – NCR.
U svom radu, Gordana je fokusirana na organizacioni razvoj, koučing za top menadžere i njihov profesionalni razvoj kroz različite liderske veštine. Veoma uspešno podstiče klijente na preuzimanje aktivne uloge u kreiranju lične inspirativne vizije i pobedničke strategije. Njena misija je inspirisati i osnažiti menadžere u prevazilaženju sopstvenih limita, uz optimizaciju uloženog vremena i energije u visoko uspešne projekte i ostvarenje ambicioznih ciljeva na nivou organizacije.
Gordana je kreirala niz treninga i priručnika u oblasti menadžerskih i liderskih veština – od asertivne komunikacije, prezentacionih veština, efikasnog timskog rada, upravljanja vremenom, delegiranja i motivacije, efektivnog vođenja sastanaka, poslovnog bontona, upravljanja stresom, do telefonske i direktne prodaje, kao i pružanja vrhunske usluge klijentima. Svojim personalizovanim i posvećenim pristupom uvek nastoji da prevaziđe očekivanja klijenta. Sarađivala je sa kompanijama u različitim industrijama u regionu i kroz njene treninge je prošlo više od 7.000 zadovoljnih polaznika, dok u koučingu ima više od 1.000 sati rada sa klijentima na različitim projektima i temama.
Dobitnik je dva priznanja i nagrade u 2016. godini od strane globalne američke kompanije NCR sa više od 30.000 zaposlenih širom sveta i prisustva na 160 lokacija: Corporate Services Gold Award za Fokus na klijente i izvrsnost u pružanju usluga i Corporate Services Gold Award za Funkcionalnu izvrsnost u razvoju operacija u Srbiji.
Diplomirala je na katedri za Ekonomsku statistiku i informatiku pri Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Usavršava se u oblasti geštalta, kao psihoterapijskog pravca u okviru Evropskog akreditovanog psihoterapijskog trening instituta – Geštalt studio za edukaciju iz Beograda (EAPTI-SEB). Duboko veruje da je doživotno učenje i sticanje znanja kroz kvalitetnu primenu u praksi jedini pravi put razvoja u svakom pogledu i da je intelektualni kapital najvažniji resurs i snaga svake uspešne kompanije.
Gordana je objavila više od 50 autorskih članaka u oblasti menadžerskih veština u mesečnim poslovnim magazinima: Biznis i Ekonometar. Predavač je na konferencijama i forumima u oblasti ljudskih resursa, obrazovanja, profesionalnog i ličnog razvoja.
Njen moto je: Svi ciljevi su dostižni ukoliko verujemo u sopstvene resurse i razvijamo sopstvene potencijale.